Najczęściej zadawane pytania dotyczące biegów Virtual Run Polska

Biegi wirtualne na naszym polskim i tak już pękającym w szwach rynku biegowym zagościły już na dobre :)
Pod nazwą Virtual Run Polska wprowadzone zostały w 2017 roku przez Fundację Pomagam Na Medal. Jako pierwszy i chyba jedyne na dzisiaj prowadzone są przez fundację posiadającą KRS.
Wkrótce pojawiła się opcja dla rowerzystów Virtual Bike Polska a później Virtual Swim Polska - dlaczego nie popływać? :)
Od tego czasu inne instytucje (niekoniecznie fundację) zaczęły kopiować pomysł robiąc na tym dobry biznes - nie przekazują dochodu na cele charytatywne lub przy wyższej opłacie startowej dają tańszy medal i mniejszą kwotę... dlatego zachęcamy do zapoznania się z regulaminami.

1. Od dawna czekam na medal – zawody zakończyły się ponad miesiąc temu a w skrzynce pusto?
Prosimy o weryfikację czy w Waszym koncie podany jest prawidłowy adres do wysyłki medalu:
Jan Kowalski
ul. Wiejska 21/12
00-123 Warszawa
Jeśli poprawisz adres wysyłki daj info na kontakt@pomagamnamedal.com.pl a my wyślemy medal w pierwszy dostępnym terminie.

2. Czy został wysłany do mnie medal?
W przypadku pytań odnośnie wysyłki medali, numerów listów itp., prosimy o kontakt pod mailem kontakt@pomagamnamedal.com.pl

3. Czy prawidłowo uzupełniłem potwierdzenie przebycia trasy?
Zawsze w przypadku jakiś nieścisłości kontaktujemy się z każdym Zawodnikiem. W przypadku braku kontaktu znaczy to, że wszystko jest OK :)

4. Czy można pokonać trasę rowerem?
Wszystkich rowerzystów zapraszamy na stronę virtualbike.com.pl a osoby kochające pływanie lub kajaki na virtualswim.com.pl :)

5. Czy kilometry w Run Challenge (UltraRun Challenge) liczą się od dnia zapisania się?
NIE – kilometry liczą się od początku roku, czyli od 1 stycznia 2019, więc do samego końca zawodów (31.12.2019) każdy masz szansę na medal :)

6. Czy aplikacja ENDOMONDO jest wymagana do zaliczenia zawodów?
NIE – każdy używać może aplikacji jaką tylko chce jak i zegarka z GPS’em.

7. Na czym polegają rajdy „wirtualne”?
Wirtualne zawody oznacza, że dzień, miesiąc i godzinę startu wybieracie sami. Dystans rejestrujecie aplikacją typu Strava, Runkipper, Endomondo, itp. lub zegarkiem z GPS’em.

8. Czy można biegać na bieżni stacjonarnej? Jak wtedy udokumentować trasę?
TAK – wystarczy wykonać zdjęcie wyświetlacza, który potwierdzi pokonanie danego dystansu.

9. Czy można przebiec dystans większy niż podany w zawodach?
TAK – podany dystans w zawodach jest minimalny jaki należy pokonać. Należy jednak pamiętać, że do zaliczenia podajemy czas pierwszy kilometrów, które należało pokonać w danych zawodach.

10. Moje dziecko chce wystartować a jest niepełnoletnie – ja można to wykonać.
Każda osoba niepełnoletnia nie może założyć konta na naszym portalu. W tym przypadku musisz założyć swoje konto i zapisać się na zawody. W mailu zwrotnym otrzymujesz swój tytuł przelewu, który dodatkowo należy uzupełnić w dopisek „+D” i przelać kwotę za dwie osoby (35 zł za siebie i 20 zł za osobę nieletnią). Osoba niepełnoletnia może pokonać dystans pod opieką i na odpowiedzialność pełnoletniego opiekuna.

11. Po jakim czasie wysyłacie medale?
Medale zawsze zamawiamy około 2 dni po zakończeniu się danych zawodów. W związku z tym wysyłamy trofea do około 10 dni roboczych od zakończenia się danych zawodów.

12. Jak prawidłowo przesłać potwierdzenie zaliczenia zawodów?
Należy w danych zawodach dodać dwie rzeczy klikając na przycisk (po lewej stronie banera):
- „Przebyta trasa” – tutaj podajemy screen’a potwierdzającego wykonanie zadania;
- „Dodaj wynik” – tutaj podajemy całkowity czas jaki potrzebny był na wykonanie trasy – jeśli zadanie zaliczone było w ratach podajemy JEDEN czas.

13. Czy wystarczy, że dodałem potwierdzenie zaliczenia zadania poprzez wysłanie screen’a używając przycisku „Dodaj medal” w zawodach obok banera?
NIE – przycisk „Dodaj medal” służy wyłącznie do wysyłania swoich zdjęć z medalem jaki otrzymało się za dane zawody.

14. Wpłaciłam dzisiaj środki za zawody a widnieje jako „NIE” opłacona/y?
Wpłaty weryfikowane są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach wieczornych (19:00-21:00). Przelewy pojawiają się u nas zazwyczaj na drugi dzień po dokonaniu przelewu – uzależnione to jest od banku, w którym wykonywana jest operacja.

15. Pokonałem trasę dwa dni temu, dodałem wszystkie potwierdzenie (przebyta trasa i czas) i do dzisiaj nie otrzymałem medalu?
Medale zawsze wysyłamy dopiero po zakończeniu danego cyklu zawodów. Po zamknięciu zapisów odczekujemy do dwóch dni celem zamówienia medali i wysyłamy maksymalnie (staramy się to robić jak najszybciej) do 10 dni roboczych (od zamknięcia zapisów).

16. Czy jeśli zapiszę się dzisiaj zaliczone zostaną mi kilometry z wczorajszego biegu/ treningu?
TAK - kilometry zliczane są od początku danych zawodów a nie od dnia zapisania się/ opłacenia.

17. Na stronie virtualrun.com.pl w zawodach użyłem opcji "Przebyta trasa" - dodałem screen'a i nic nie pojawia mi się w moim koncie?
Jest OK - niestety teraz tak to działa. Na nowej stronie (na którą pracujemy) wszystko będzie już widoczne w Twoim koncie abyś miał pewność prawidłowego dodania potwierdzenia.

18. Czy wymagany dystans muszę przebyć jednorazowo czy może to być kilka tras, które w sumie spełnią wymogi dystansu??
Tak można wykonać dystans w ratach.

Organizator Fundacja Pomagam Na Medal zapewnie, że od przyszłego roku ruszy całkowicie nowy portal, który będzie działa bardzo szybko, posiadać będzie dodatkowe nowe opcje a i klaroność i intuicyjność obsługi przez Użytkowników będzie na najwyższym poziomie - pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie - byle do 2020 roku :)

Patronat